Asmenybės marketingas

Šią savaitę internete perskaičiau straipsnį apie Europoje bei JAV aktualia asmenybės marketingo tema. Andrew Walmsley pristatė asmeninio SEO (Search Engine Optimisatio) reikšmę. Atlikdamas praktiką Londone tai galiu kuo puikiausiai suprasti. Anksčiau į internetinės svetainės neturinčią kompaniją daugelis net nežiūrėdav, dabar vis daugiau žmonių panašiai žvelgia į asmenis, kurie nenaudoaja LinkedIn, Facebook ar kartas nuo karto neparašo į Twitter arba asmeinio blog’o svetainę.

Akivaizdu, kad vis aktyvesnis internetinis gyvenimas suteikia nepaprastą galimybę susisiekti su jau seniai nematytu draugu, pritraukti bendraminčių būrį ar atrasti verslo bei karjeros kontaktų. Visa tai ir gerina asmenybės marketingo vertę.

Žinoma, svarbu nepamiršti, kad tik vis keičiama ir tinkamu laiku atnaujinama informacija pritraukia daugiausiai skaitytojų.

Tagged , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: